Thursday, 18 August 2016

PERTAMA KALI GAMBAR BERSAMA KELUARGA

assalamualaikum


rasanya dah lama aku x update apa-apa dalam blog aku ni sejak aku kerja...

alhamdulillah, segalanya berjalan lancar, di permudahkan segalanya.

entry kali ni mcm biasa aku nk share gambar la banyak.

alhamdulillah kali ni dapat beraya kat kampung and beraya as staff kat new company.


raya kali ni lain pesen sket sebab aku banyak nah cekadah dia..

so aku share gambo family dulu la hahaha


hahahah putih - putih semua

ngok muka mak yg baru lepas menangis..
semua kerja abang aku suruh bersalam lepas sembahyang raya.

family photo ni dia yang cadangkan suruh amek.

pastu kitaowg pun g melawat saudara mara








gambar last ni paling nostalgia

5 family keluarga belah mak..tapi anak2 x cukup forum lagi..hahahahha ramai yg perempuan dari lelaki hahahha

No comments:

Post a Comment