Saturday, 10 January 2015

PUAKA DATANG ni la

assalamualaikum

alhamdulillah 
untuk pertama kalinya gua dapat update blog
setelah gua sampai di persisiran teratak rumah bonda dan ayahanda gua.

ok
sebenarnya gua nk share mcm-mcm sepanjang gua berada dekat 
BRUNEI

tp bila gua nk setting pic je
hardisk gua dah tak mau hidup..arrghh jahanam sungguh
iklan sat..
mohon jika yg terasa keras dengan nada penulisan cakar biawak gua
lembutkan la sendiri mengikut intonasi anda.

hohoho...
ada gua kesah
blog gua..gua punya suka la...hahahha



||
ok gua nk story pasal puaka
ni lah puakanya


puaka yang datang ialah puaka jahat yang menyerang TWITTER gua!
jap ..jap.. ( ada ke puaka baik ) ??
mmm...
dengan senang hati dan menyebabkan gua secara TIDAK NAMPAK atau kesan
gua telah mengRETWEET benda2 yang tidak sepatutnya


dosa mata
ish..ish...ishh bahaya..
and nk dijadikan cerita gua nk share la
mcm mana nk buang sampah-sampah tu dalam twitter

dengan cara
tadaaaaaa
langkah-langkahnya : sebelum pertama..baca bismillahirahmannirahim



 ha kau nampak dengan jelas mana nk pergi kan..

korang pergi kat area setting sana untuk membuang sampah-sampah tersebut

lepast dah p area setting korang p pilih apps


nanti die kuar something mcm ni



yang ni lepas aku revoke
so korang revoke je benda2 yg mcm virus or something mencurigakan JAKIM 
hahahah

benda2 ni boleh  korang buat untuk mengbuang unfollow / unretweeted 

actually gua sendiri x tahu mcm mana benda ni boleh jadi
( yang g retweet benda2 merepek tu ) gua baik beb..

so gua sekrang sedang berkerja keras untuk mengUNRETWEET
and block mereka2 yang entah bila masa aku add

arggghhh..
menyusahkan betul ,gua just nk share sebagai pengalaman kot2 korang merasa
apa yang telah aku rasa ni hahaha

ok last sekali


#prayforgaza
#prayforpantaitimur dan semua kawasan dilanda banjir
#prayforQZ8501 takziah buat warga indonesia
#prayformh370 semoga apa yang jadi menerangkan bagaimana kehilangan pesawat ni

and for all hamba allah

next entry bakal menyusul mungkin la...dengan bingkisan #catatangua sepanjang 
practical..yeah!
klu ada salah eja itu biasa..sebab itu adalah gua...bukan luorang... ( sambil gelak jahat ,denganmengikut tema maharajalawak 2014 kelakar seram )
muahahahahaha

No comments:

Post a Comment