Wednesday, 14 May 2014

FUTSAL PIALA DEKAN 2014 FRSB UPM

assalamualaikum
 :)
give ur smile

hahaha
aku rasa dah cukup berabuk dah blog ni
punya ar lama aku x update..
bukan apa..when aku nk update..aku nk save dulu story tu
but,bila mood nk menaip tu datang..
xada rasa nk bercerita

so pagi2 ni
15mei 2014

cepat2 aku terus menaip 
agar aku x lupa nk bgtahu
apa yang aku nk share :)

hihi..
ok :)
now aku nk share pasal 
FUTSAL PIALA DEKAN FRSB

ok..untuk kali ni
team gurl x follow game mcm dulu2
kita owg just hantar 
team lelaki
JEJAKA IDAMAN DAN KAKI BANGKU

TETAPI 
disebabkan penyertaan disaat akhir
yang dilakukan afikah IDRUS

TEAM Gurl pun join
tetapi bukan atas nama
GADIS AYU 
tetapi de'bogor
hahaha

aku..ala..aku mmg xada mood nk main ..
tp layan kan aje ar..hahaha

so LANDSCAPE TAHUN 3
MENGHANTAR WAKIL SEBANYAK 3 TEAM
JEJAKA IDAMAN
KAKI BANGKU 
DAN 
DE'BOGOR ( GADIS AYU )

HAHAHAH

so main punya main

kami semua merampas kembali kemenangan dahulu kami
dimana
jejaka idaman still no 1 for lelaki
dan kaki bangku no 3
xpelah:)
kami gurl team?
hahaha

no 1!!
hahaha 
tujuan join mmg nk rampas balik tahta
tp yang x bestnya
semua team banyak tarik diri
last2
tinggal 4 team je

so ape lagi...
menang bergaya kami 3-0 hahahah

ok..for next entry aku 
aku perkenalkan geng2
yang join FUTSAL PIALA DEKAN KALI ni :)

hahahah :) 
ok ada sedikit pic nk share

hahahha my team :) DE'BOGOR ( GADUS AYU)


 new baju sekali hahaha
team juara2 hahaha xada ar...tapi mmg pun yang atas team jejaki idaman dan bawah adalah team DE'BOGOR

KALAH MENANG xpe..yang penting salah satu kne menang..ataupun mereka kne dapat no
 jejaka idaman with kaki bangku
team juara lelaki :)
 hahaha ok daa...tunggu next entry..insyallah klu aku x sibuk sbb minggu depan adalah final presentation aku..wish me luck :)

sambung buat kerja :)

No comments:

Post a Comment