Wednesday, 9 April 2014

M I M P I

assalamualiakum

tajuk M i m pi 
ini 
gua buat sendiri ( hihi )
tuan.puan puisi jangan marah ea :P
tetapi isinya adalah hasil ciptaan kawan facebook gua
klik sini untuk ngok siapa beliau

korang baca lah ...
klu gua rajin, gua nk cuba-cuba bacanya :) dengan suara skali:P

aku tidak pernah bermimpi untuk mendapatkan engkau
aku tidak pernah bermimpi untuk melangkah lebih jauh bersama dirimu
aku tidak pernah bermimpi untuk menghabiskan sisa hidup aku dengan dirimu
aku tidak pernah sedih andai kau hanya sementara datang untuk merawat luka
aku tidak akan sedih andai kau hilang begitu saja
s e b a l i k nya

aku terlalu bersyukur kau hadir tika aku terluka sehingga hadir rasa benci untuk mengenali kaum 
seperti engkau
sesungguhnya ego aku terlalu tinggi untuk direndahkan oleh kaum kau
kepercayaan aku tidak semudahkan apa yang engkau katakan
cuma pesan aku pada kau 
jangan mudah mengharap
antara
k a u  dan  a k u

bezanya umpama
t a n a h  dan  b u m i

r u a n g udara di angkasa lepas

tidak mungkin akan dapat aku gapai 
bilamana kadang-kadang aku tidak mampu 
B E R S U A R A
tentang hidup aku

C E R I T A
hidup kau jauh lebih menarik cari cerita hidup diri aku

tidak mungkin aku aku bermimpi untuk mendapatkan
B I N T A N G jauh  D I L A N G I T

tetapi,
janji 
aku
hanya lah satu

A K U  S E L A L U   ada
untuk menjadi P E N D E N G A R setia
setiap masa
di s a a t masa yang engkau perlukan

a k u  ada . . . 

i ye
a k u selalu ada buat 
k a u


puisi buat sahabat neto :)

ini dia si penglipur lara
 bg gua menulisan dia mendalam
bercerita apa yang dirasa

terasa seperti gua ada disana
ok 
untuk entri ini
sampai sini je..
nanti kalau ada best2 gua update ea :)
  


No comments:

Post a Comment