Thursday, 10 April 2014

k e m a l a n g a n

assalamualaikum

hari ni 11 april 2014

esok hari jumaat so,tamat ar
percutian gua di rumah
sebenarnya,gua rasa nk balik awal je..
nak siap kan keje2 gua
yang kne di present pada isnin ni..

arrgghh ingat balik jadi stress
satu benda gua x buat..arrrghh!

ape2 pun tu esok gua kne buat gila2
lepas balik nanti...FOKUS!

ok nk di jadi kan 
cerita 
atau nk dikaitkan cerita entry ni 
lepas magrib gua kuar nk ke bandar 
pontian
nk g beli  tiket
bukan gua sorang.tp ngn akk n balak die.

ok...sampai je pontian 
tempat jual tiket tu pun dah tutup
padan ar muka..

dah tu gua nk balik
than masa nk balik,akk gua ckp die nk g BATU PAHAT  sat
amek baju2 yang di nk jahit..
jadi pergilah

DALAM PERJALANAN
bakal tunang akk gua drive..

kereta yang di bawa hampir melanggar sesuatu ..
time tu jalan kat siti mmg gelap...
( kalau x siap gua area senggarang )
klu yg x tahu g google..hahaha

senang kata balak akk gua pusing kereta nk ngok
ape benda tu..

turun2..ngok ada sorang pakcik tua!!!
berdarah !

ok 
masa tu just ada kereta kitaowg je ..
ttb ada uncle cina mai..
dan ckp uncle tu langgar babi

gua..??

persoalan hati gua dan owg dalam kereta
akk gua..
mcm mana uncle cina tu leh nampak babi tu..?
padahal kitaowg yg sampai dulu..
dan kawasan tu gelap..???

pelik..

pakcik tu...

time tu gua hnya mampu bagi tuala tok block darah yg memancut2 keluar dari dahi
pakcik tu...ish2...45% teruk gak ar pakcik tu

gua rasa pakcik tu
baru balik dari masjid sbb masa kitaowg sampai
time tu around 9.15mlm

so 
gua g ar tolong kutip botol2 air
yang ada air suam dalam 3 botol..
ada biskut ( sedih plak tiap )
:'(
jauh tercampak dari pakcik tu...

kopiah pakcik tu pun jauh dari diri die..
hampir ke parit..gua tolong ar kutip semua barang2 die
moto die boleh tahan teruk..tu yg bertambah pelik

mcm mana boleh jauh sangat ea..???

pelik ...

tp ape yang boleh gua ckp..andai kata
bbalak akk gua bawak laju dan x meng elak
pakcik tu..

mmg arwah terus gua rasa..ish2..

time tu rasa nk bawak pakcik tu g sepital terus..tp apakan daya..

but,last2
ada owg kampung die mai tolong...

so berhati-hati lah..

buah pakcik yang aku/gua x kenal tu..
al-fatihah ( baca jgn taip je )
hihi..
agar beliau selamat..
kembali sembuh..
andai ada orang yg melanggar beliau,,
ya allah ko beri lah pengajaran kepda manusia tersebut..

ok...:)

lepas ni ..gua nk tulis pasal satu tajuk 
yg bg gua best ar..

J O D O H..

No comments:

Post a Comment