Thursday, 10 April 2014

J O D O H

Assalamualaikum...

:)

ok 

tajuk ni..??
mmm mcm menarik..

baca sambil dengar lagu ( thoudsand year )
hahahha

J O D O H


hahah untuk menaip issue ni gua nk gelak2

ok2...
2014
means gua dah berumur 24 tahun
masih single
x percaya cinta sangat
serik/takut/x pasti

itu yg aku letak tentang jodoh/cinta or dll

ok..
disebabkan umur gua 24 tahun ni
ramai yg bising,
sapa teman laki kau?
bila nak kawen?

entah ea,sebenarnya
siapa yang x nk kawen or cari jodoh right..

tp bg umur gua sekarang
gua dah letak..gua nk belajar..
gua nk buat master klu ada rezeki...

kawen gua dah letak target umur 28

knp ea..
bg gua yg dah bnyk kali bercinta
banyak kali jumpe lelaki dengan pelbagai perangai
dan disebabkan itu
kepercayaan gua terhadap kejujuran lelaki hilang

bagi manusia2 yang lagak nya seperti cukup sempurna

korang doakan aku bertemu insan yang terbaik
doakan yang terbaik :)

jodoh ini rahsia allah
semuanya sudah gua pohon
kepada allah

andai apa2 yang terjadi after umur gua 28..
and xada calon lagi..gua serahan pada family gua

sebab, gua x berminat untuk fikir atau memahami cinta itu lagi

bunyi mcm orang putus harapan kan..hahaha

xada ar...
gua terlampau makan garam pasal berkawan
bercinta dgn seseorang bernama lelaki

jadi jgn risau pasal jodoh..insyallah

jika DIA JODOH aku..
siapa DIA iaitu jodoh aku
aku berharap dia JODOH yang terbaik

PELENGKAP  :)

u c a p a n

kepada yg dah bertunang dan berkawen

semoga berkekalan hubungan hingga ke jannah..

yg sementara hanya dunia
yang kekal ada lah akhirat :)

:P


No comments:

Post a Comment