Tuesday, 18 March 2014

BUAT MH370 PLEASE BACK

assalamualaikum....

semua orang pasti menanti dan menunggu
kemana hilangnya 
pesawat terbaik malaysia
MH370

dalam berduka..
dalam bersedih..
terdapat pelbagai benda keluar termasuk satu lagu

so aku just nk share lagu ni...korang dengar ar...

memula aku ngok mamat ni...
aku rasa..eee
ape yg nk buat..
tp bila die nyanyi dengan liriknya

aku tutup mata and dengar..
menangis ar gak...

so jom dengar kat sini..
klik sini sedih

Kami semua menanti
Adakah iakan terus menjadi misteri
Ramai yang persoalkan
Ramai yang buat andaian
Adakah iakan pulang kembali

Ahli keluarga menunggu
Sebak rasa di hati
Menunggu jawapan
Yang kini belum pasti
Menangis tak berhenti
Masih bersabar dan terus bersabar

Ke manakah perginya
Di manakah hilangnya
Semua mencari di sana dan sini
Akan tetapi tidak ketemu lagi

Ya Allah ya tuhan kami
Jika di langit Kau turunkanlah
Jika di laut Kau timbulkan ia
Jika di darat Kau pertemukanlah

Kami bermohon padaMu
Sesungguhnya Engkaulah
Yang Maha Tahu
Yang Maha Berkuasa
Penentu segala
Kami berserah padaMu ya Allah


ni ar lirik lagu die..yang bg aku ada ar sesuatu
yang ingin di kongsi...
thank pada page ni sebab share..
klik sini klu nk tahu

ok .gua nk share muka penyanyi lagu ni..



bg aku xada silap
tu salah satu die nk share 
and tu cara die..
kita pun sama2 
dont never stop to pray and never stop hoping with them..


ok ..
gud nite :)

No comments:

Post a Comment