Tuesday, 18 March 2014

b.o.l.a

assalamualaikum...

hari ini mcm mana ea..

adakah ada manusia mengelak-gelakkan
diri aku..?

sudah pasti..

biasa ar..
orang yang x mempunyai sedikit rasa 
hormat akan berkelakuan seperti itu

jadi aku..
telah bia pahit..hahaha

ok ..hari ini
xada benda yang menarik..

kelas mcm biasa
hari selasa 
biasa kelas mmg sampai petang

so pagi2 kelas aku dah kat mptl

aku dah tercongok pagi2 kat mptl..

ape aku buat..dok merepek 
dengan cik zainal,syuk,cik karim and lan..

dengan lan aku x banyk ckp..ngn syuk je..hahaha

mcm2 cerita pasal rumah malaysia yang disewa ar
cik karim sakit pinggang ar..
hahahah syuk kne report ape yang di buat kat wife die ar
hahahaha

best ar...sebab tu aku cerita kat pasal depa...
sebab lama x jumpe...:)

so petang kelas dr nordin..
disebabkan kelaparan yang amat sangat
dan kelas start 2.30
dan
dan aku x berapa berduit skung..

jadi megi tomyam ar mknan aku..hahaha
mkn sambil lect mgajar..

ala2 mcm obersea..hahaha

xada ar...

petang aku ngn daya balik bilik ambil baju..
dah siap2 tu kita owg nk g studio balik..

hahahha bab petang ni best...hahaha
masa nk balik g studio tu...nampak ada ar game bola

ngok baju mcm kenal..mesti k10..
klu k10 mesti ada classmate kitaowg si nabil,dafie n senior kita owg awang.. :)

so disebabkan nk ngok sangat mereka2 bermain..
kita owg ar u-turn..sampai moto jatuh..hahahaha


lebam gak ar kaki aku ...hahaha




selesai game..3-3

my senior yg baik dan gila...its awang...:)



ok ar... menang kalah ada permainan..tp bg yg x main tu bersabar ar..ye ..hahahaha

No comments:

Post a Comment