Wednesday, 12 March 2014

a.u.t.u.m.n

assalamualaikum semua...:)

hari ini..hidup gua mcm mana ek..?

hari ini ada lah hidup bermalas-malas gua..
padahal gua ada bermacam-macam benda kena buat

hihi..
pagi2 gua buat bodoh balik bilik..
than 
gua mai studio layan movie

PITCH PERFECT

boleh layan kat link atas tu klu nk..
HD lagi..

dan..
gua layan lagu ini
ni berkali-kali ..dan x memasal2 
hahahaha

ngok sini lagu yg gua layan

hahahaha 

movie ngn lagu ini 
ditujukan khas oleh
budak senget ni..

https://www.facebook.com/nuramalina.noorazman?fref=ts
g ar add die..hahahaha
ok...esok ada ar hari
WORKSHOP
 kita owg
 
taraa.. ini ar poster gua buat bersunguh2 hahahah
  



 sape nk buat poster leh jumpa gua
harga boleh runding hahaha..

hahahha sebenarnya...gua nk cerita perjalanan hidup gua hari ini

mcm artis plak kan rasanya..hahaha


ok selepas kita owg kemas studio tok 
workshop esok...

gua ajar ar askar2 gua
g berkawat .hahaha
 xada ar..
g ambil gambar..

jadi
 ni g photoshoot kat luar..

sebab tengah autumn...
katanya ar padahal..,mmm

hahhahah macam-macam gaya kami lakukan..hahaha
dan mcm owg sengal pun ada gua rasa..

ok ar jom layan pic yang gua amek

serius rindu nk amek gambar...

bila ar dapat camera sendiri...
kan best my birthday dapat 
DSLR..hahaha

permintaan yang senget ni  dalam mimpi je gua leh dapat..
hahaha

jom layan...
lawa tapi semua ini terjadi disebabkan jerebu

daun yang sangat menarik :)









semua ini adalah gambar yang menarik dan indah bukan...semua da seribu satu cerita
hahahah
apa kata kita ngok cerita disebaliknya..hahahaha

hahaha ini ar yang terjadi..hahahaha
mohon kipas tok extra terbangan..hahaha

gua dah mcm tukang kebun bertauliah!

turun dari langit..hahaha
dunia semua ni..hahahah

ko bajet ko lawa sangat ke..? hahaha
gua sendiri x pasti diri gua lawa rupanya
hahahaha...tu je ar perkongsian hidup gua hari ini

ok..tadaa gud nite  :P

2 comments:

  1. lu igt gua tak bace ke lu suruh orang add gua pffttt

    ReplyDelete
  2. hahahah sape soh lu bace ha..ahahaha

    ReplyDelete