Sunday, 23 February 2014

T.I.N.G.G.I

assalamualaikum :)

dalam
sedih
kami 
mencari cahaya
kegembiraan bersama-sama :)

hari ini 23feb 2014

pagi seperti hari biasa..
aku balik kolej tok basuh baju..
xkan basuh kolej plak kan...hahaha

basuh punya basuh

hahahaha

beriya mcm basuh guna 
TANGAN

AHAHHAHA

mesin je kot ...

ok selesai ar membasuh...
zohor.
aku pun deal ngn amal nak g lunch ...

sampai fac...last2 kuar follow
daya and the geng g cari kasut dekat bangi
al-ikhsan

so cari punya cari...
berjaya juga ar mereka-mereka membeli 
butik al-ikhsan td..hahaha


no ar...just beli kasut...
kecik beli adidas..:)
ecah beli nike
daya beli puma

aku ngn amal...beli angin..hahahaha
ape yg nk dibelikan duit xada..hahaha

ok...balik dari bangi kami pun g mkn

ayam penyek..

balik- dah dekat jam 4.30

sampai studio kitaowg lek2 tunggu asar

mereka yang berkasut baru ajak dok traning jogging

aku...?? mmg x ar...minat plak aku kan..
ajak ar aku mancing ke...
bersenam guna alatan myenam ke..
hahahah

but.
serius aku x ske jogging


ok...layankan

mereka2 termasuk amalina... =="

aku ddk ngok budak laki main bola...
ceh konon2 warm up ..hahahah


selesai mereka berjogging
ddk ar tepi longkang dekat
PADANG FAKULTI tu..hahaha

sambil mkn 
ni


ni ar anggur malaysia


ok...

sedng duduk-duduk dibawak pohon yang cantik dan tenang
dan aku pun selesai call abah 
yang masih sakit dan ditahan di wad...

datang ar senior kami 
alif amirul salam :)
a.k.a salam :)

ajak ar die mkn anggur malaysia ni
hahahah sedap katanya
..kata die dah nk abeh bljr 
baru tahu ni boleh mkn =="

hahahah 
sian ko salam...
tu ar klu ko buat bangunan
tanam ar pokok ni ea..hahaha

ok..dok bual punya bual..

daya leh ajak salam naik kereta
pastu panjat menara upm ni
dalam hati bia betul nak naik!
hahaha....
sebenarnya aku x takut...
cuma risau...aku x mampu...

tp aku naik je ar..salam boleh..asal aku x leh...

hahahah masa nk naik menara ni...

tangan je ar sakit...but
when u done :)
tangan still mengigil je ar..hihi...

tu menara belakang tu aku nk naik..hahahaha


kita mampu...cuma kita nk atau tidak

mereka ar shabat-sahabat aku :)


salam upm

tidak terpikir tidak di jangka

keluarga FRSB

jauh didasar hatiku..hahahah

selfie ar..ape lagi..
 padahal mengigil tangan sebab penat pegang besi =="


dia pemula kami,dia pengakhir kami
thanks salam...
ko mencabar kami semua untuk naik...
sebagai motivasi kami
untuk berani,walaupun takut
yup confiden kena kuat...

wlpun aku,x berapa kenal salam ni
but for me,he the gud friend

#sweet #memory 23feb2014

No comments:

Post a Comment