Monday, 10 February 2014

tiada T A J U K

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM....


lama...lama aku x update blog...
lama aku x bercerita pasal diri ini yang entah ape ceritanya..

ok ar....enough ... arrrgghhh aku ..aku..entah ar...nak menulis pun xada idea..padahal...mcm2 jadi
aku nk share ngn sape yang bace...sape yg suka gelak ..dgn mgejek kesalahan ejaan..or whatever ar...mm

come on abby...

ok.fine..
sebenarnya tadi aku nak menulis pasal puisi...
puisi yang entah apa...

actually,td aku ternampak beberapa gambar sahabat-sahabat lama aku...
sahabat yang dah lupa kan aku..
bila mereka dah ada buah hati
tunang...pelajaran tinggi...

masa aku ngok tu..
im just can cry...
stupid punya kawan...!!!


sampai hati beliau!!
aku marah..aku benci korang sebab aku syg...
bodo.....




mmmmm!!

buat korang yang dah lupakan aku..

kehilangan kawan sebab aku terlalu ego
kehilangan kawan sebab aku terlalu bodoh
kehilangan kawan sebab aku terlalu layu
kehilangan kawan sebab aku terlalu lama memendam rasa
kehilangan sebab aku tidak mampu lagi menahan air mata 
kehilangan kawan sebab aku tidak mahu menambah duka yang sedang lara
kehilangan kawan sebab tiada yang ingin mengalah..
kehilangan kawan sebab aku ditakdir berseorangan...

kawan,sahabat,andai kau tahu...
betapa aku yang dan rindu kan kau...
andai kau tahu,,..
mengapa aku berkecil hati...
andai kau tahu..
kau berat sebelah dalam berkawan...
andai kau tahu menghargai 
persahabatan yg lebih 15 tahun telah berakhir...

andai kau tahu...
andai aku tahu...

bg ada sahabat2 aku yg akan/saje/or nk baca
aku memohon maaf andai kata2 ku
pernah menyinggung hati semua...
maafkan aku..sebab aku terlalu ego...
maafkan sebab aku tidak pandai mengatakan syg 
pada kawan...

maafkan aku...andai aku bersalah..
jadi lah sahabat/kawan dikala duka
ditegur terima...tegur lah secara baik..

No comments:

Post a Comment