Friday, 14 February 2014

PEMADAM

bismillahirahmannirahim...

P E M A D A M

apa yang korang paham dengan pemadam...?

pemadam adalah satu objek yang digunakan untuk menghapuskan 
sesuatu yang terlakar,tertulis didalam kertas.

itu fungsinya..

jadi ada apa dengan P E M AD A M?

P E M A D A M..

die ada lah penghapus kelukaan di hati aku sebenarnya

disebabkan aku x mampu meletakkan ke PERCAYAAN 
TERHADAP KAWAN/SAHABAT 

jadi aku akan menulis di atas kertas,pensel dan 
P E M A D A M

tulis semahunya...

menulis....menulis....bercerita

bercerita tentang luka dan sedihnya hati..

marah

sedih 

menangis

semua aku tulis...
( ini aku menulis sambil menangis)

fungsi.?

bila aku menulis di atas kertas tersebut
dan bila..

hati ini kembali tenang...

aku gunakan 

P E M A D A M..

biar lukanya aku yang tahu...biar sedihnya aku yang rasa...

tetapi buat kawan-kawan...bahu ku ada untukmu semua...


No comments:

Post a Comment