Tuesday, 22 October 2013

KAMI BERJAYA!

assalamualaikum...

ok:)
hari ni aku nak cerita pasal perniagaan kami :)

alhamdulillah...selesai sudah 

jualan berlangsung selama 2 hari:)

tempat : frsb hall
program : hari kecemerlagan pelajar

ok...pada hari pertama
 kami hanya membuat display produk
dengan cara itu kami dapat memperkenalkan 
dan menarik pelanggan untuk membeli 
hasil jualan kami..

but...ada gak time tu dah beli :)

ok..hari tu aku dah janji nak 
masukn proses-proses membuatan produk kami kan
maaf ea...belum ready ...x siap edit bg lawo...

untuk entry kali ni aku nak share
pengalaman kami semua berniaga...

satu je aku nk pesan klu kita nk berniaga...

MUKA...sesungguhmya kenapalah TEBAL :p

HAHAHA 
dan paling penting
anda mesti adalah seorang yang peramah :)

ok...hari kejadian :)
dekan datang ngok


antara yg di pamerkan sebelum jualan.



ok2..insyallah panjang umur lepas aku balik melbourne aku
akan update pasal proses2 buat prodk ni..
dan insyALLAH kami
akan buat jualan kedua...pada hari SEMINAR kami di tempat yang sama...


doakan kami...:)

No comments:

Post a Comment