Friday, 29 November 2013

puisi buat sahabat tercinta....

assalamualaikum....
allah...
satu ungkapan yang mampu aku ucapkan sekarang
berat tapi harus aku lakukan...

27.11.2013
tarikh keramat kami KEHILANGAN SAHABAT
tercinta...

al-fatihah buat
12.6.1989-27.11.2013
ARWAHYAHAMAH MONA LIZZA BINTI KASSIM
pelajar jurusan 
senibina landscape tahun 3
2011/2012

insan tercinta yang selalu menemani aku
disaat aku sakit,susah,sempit...

akak halalkan segala apa yang pernah kau berikan
kepada diri ini..
baik dari ilmunya...pelajarannya

pemergiaanmu..
begitu berat diterima..tapi insyallah
aku redha...

kau permata terindah...
kau kekasih tercinta
kau peneman dikala duka
kau peneman dikala terjatuh...

kau kak..kau...:")
akan ku selitkan kenangan kita lagi
disini...
sebab kau suka membaca
blog ini didalam 
senyap...



hari ini...ku lampirkan sedikit puisi indah yang dikarang
dari guru tercinta buat kamu...

puisi khas dari

DR MOHD YAZID BIN YUNOS

hanya sekeping gambar ini yang mampu ku
lakukan bagi dirimu..


al-fatihah...




1 comment: