Wednesday, 16 October 2013

BACAAN yassin,tahlil dan doa selamat

 assalamualaikum...
27-9-2013
alhamdulillah...akhirnya dapat gak aku menaip balik kat sini
bukan apa..mcm2 hal datang..dengan laptop rosak lah...
program itu ini ar..hahaha
mcm perdana menteri plak aku rasa...muahahhaa

ok entry kali kali ni aku nk story pasal pembukaan
kita owg as the third year student..
aku yang paling best...semua dok pakat kenakan aku 
ok jadi head of the class...
mmg cari mati semua...hahahha
but its ok..
aku cuba pikul tanggungjawap ni...
so untuk memula kan tanggjawap sebagai head class...aku pun 
bercadang agar studio kita owg membuat sedikit bacaan
yasin,tahlil and doa selamat...

yassin kami lakukan bersempena
mengenang pemergian sahabat kami pada tahu pertama
arwah ALIF FARHAN CHE OMAR
dan
arwah ayahanda tercinta 
MOHDKHAIRUL FAES SHAHIRAH BIN MUDA

doa selamat plak dilakukan bertujuan untuk
mengucapkan tahniah kepada semua classmate
semua semua dapat masuk ke tahun 3 
and xada pun yang tertinggal...
alhamdulilah...

so mcm biasa tok entry ni ..biasa
aku tinggalkan sedikit gambar2 semasa majlis and selepas majlis :P







he is we all punya lect...study from USA
if not wrong ar...
dr syamsul


muhd zulkifly
tahniah...anda terbaik..:)

kak nik and mizan



makan2:)

dah mcm g kenduri arwah...

the chiness gurl still follow
tq for teh yg comel and lion:)





amboi..2 sahabat :)



really nice ur face mona_lizza
insyallah kami cuba mengikut cara mu..:)


adik kitaowg..

the picture can story eveything

ok ar...ape pun selamat ar membaca,,klu ada yg bace ar...
salam :)

1 comment:

  1. insyaAllah..
    sl0w2 same2 kite ke arah itu..
    trmeksih ats tguran yg pnh akak bg utk kite..:)
    <3 akak m0na..

    ReplyDelete