Sunday, 18 August 2013

dah lama x sakit

assalamualaikum semua....

alhamdullilah...akhirnya aku diberi rasa yang kuat untuk menulis didalam blog yang aku rasa mmm dan rasa blog ni dah naik bersawang ni....

bukan ape...

dalam dekat 2 minggu ni allah sedang menguji dan mungkin sedang menghapuskan dosa-dosa kecik aku....

aku nk cerita aku demam teruk dekat 2 minggu...adesss serius...aku x expect sampai sakit mcm ni bukan ape...

meh aku nk cerita ...hihi

first day,
malam sebelum aku nk sakit tu...aku g pasar malam teman mak aku ...biasa ar ..beli buah...sbb aku mmg suka mcm buah...so..ada ar buah anggur mak aku beli...dok tungggu mak aku ngok2 baju...aku g ar mkn buah anggur ni tanpa basuh ==" kelahap sangat gaknya...

start dari tu....hingga ke pagi..aku batuk x henti2....kesian2...

second day,
aku dah rasa pening2....sakit-sakit badan...

hari ke3...
terus aku demam....dan hari seterusnya...datang ar sakit "berpakej" aku dtg...demam...batuk...sesema...pening...sakit badan...

dah x tahan aku ajak ar abah aku g klinit.
suhu badan aku 40"c...gila x gila...patut aku rasa nk marah je! hahahaha.

so...dapat ubat ..mkn tido...

ok dalam demam aku nak baik ni....datang plak...sakit kedua yang aku mula hhadapi tahu ini...

HIDUNG BERDARAH...!!

maknanya...mungkin aku kne deman panas dalam plak....adessss masa ni..aku mmg rasa bahang ...panas...pening...n berdarah je hidung dekat 4 kali shari...:(

untill now...aku still demam...


so,just aku nk share ngn korang mkn ubah..make sure basuh...ngok klu x jadi mcm aku..hahahahha:)

:: ok doakan aku sihat n dapat menulis balik lagi...

No comments:

Post a Comment