Monday, 20 May 2013

MY FIRST DINNER ( FOR FINAL YEAR STUDENT)

salam....

rasanya lama sudah aku x menaip dekat blog aku ni...
ok kali ni aku nk cerita pasal first dinner yg aku n classmate aku buat: :)
ok dinner ni kami buatkan dan tujukan khas buat final student LA

apa yg aku boleh cakap..mmg penat buat keje dari a-z if xad komitmen dari semua orang...penatnya hanya allah je ar tahu...dengan aku terkejar2...kesian dengan mmb2 aku g beli barnag sana ni...x dapat siapkan assgment..but still ada gak kawan yg x nmpk kepenatan itu..but its ok..benda dah settel,and now aku nk share gambar2 DINNER LANDSCAPE ARCHITECTURE 2013.

:: dan aku sangat bangga sebab ramai lect ckp event kami ada ar the best sbb berjaya buat kat dalam fac!! hahahaha bangga oit..ko ada...tema kami adalag "classic romantic "

ok ni ar pentas yg sedang di deco ..oleh team deco yg x cukup tenaga..and nk ucap thanks sangat2 kat iskandar  and  faes:) sebab banyak membantu

meja2 yang dibukak...di pasang  dengan berkali2 disebabkan hujan...itu ar  risiko paling besar semasa buat
event ni...:)

karpet merah di bentang^_^
persembahan pertama dari budak2 first year...
bunga ini juga diberikan khas buat finak year:)

final year bergambar dekat photoshoot area:)

hahaha pintu owg masuk...
pintu ni masa kita owg jumpe..alahai....hahaha iskandar punya pasal ar...
but thanks kat cik bun,cik karim n roy sebab tolong benda ni..
thank gak kat ila n nik sebab menambahkan kecantikkn pintu ini...ahahha

table final year^_^
lampu2 yg comel..hihi....under ikia tau...:P

gambar ni before majlis bermula...

ahhahha pentas yg di deco oleh is....nabil,zul,azra dan ada gak ar aku..hahahaha dah mcm hari raya

antara cenderamata yg kami berikan kepada final year.
hahahah ok lampu ni mmg kami buat secara manual..hahaha
dengan mengunakan batter paper n lilin sahaja...hahaha kelas ko jah..hahahah:P
mereka klu jumpe camera..
playboy2 yg berada di malam dinner
2 couple yg sungguh2 romantik!!
abg arip + kak hafsa
abg foo  + kak cha
4 anak dara duduk ditepi sungai...hahahah:)

mereka seronok bermain lampu di dalam majlis ea:P






aku n team studio 2 aku nk ucapakan terima kasih banyak...kami buat mana yg termampu...mana yg kurang simpan mana yg baik dan sweet simpan buat kenangan antara kita...budak2 tahun akhir mmg the best ! terima kasih banyak2 sebab banyak tolong kami tegur kami dan jaga kami sepanjang kami di FRSB^_^...dan selamat tinggal final year.^_^

No comments:

Post a Comment