Sunday, 10 March 2013

TELUK BATIK kami JAJAH!


ok dah sampai sudah :)





SALAM....

hai2 geng,nini tajuk entry ni mak ai mcm gengster plak..muahahaha xad ar saje je...:)
ok untk entry ini aku nak cerita pasal kami SEHARIAN berjalan ke negeri PERAK:)

sebenarnya aku xrancang langsung nak pergi,tp disebabkan aku memikirkan aku xpernah miss ape2 program dengan classmate aku n aku sendiri xnak lepaskan peluang bersama mereka sementara sempat ini....:) ok dijadiakn cerita kitaorang gerak dalam jam 9 pagi
n sampai kesana dalam jam 2...sebelum sampai kita orang g cari mkn..n jumpe satu kedai yg jual asam pedas ikan pari! sedap! hahahaha tp xad gambar:) hahaha

sampai sudah :)

muka lepak!

waaaa,,.. mcm bahagia sungguh semua..!

hahahah yg main game ini dayah,faes n iskandar..hahaha
padan muka korang sakit2 badan main benda ni..hahaha

ini kami round2 sekitar pulau :)
selepas penat berjalan!


tempat ini mmg best!
antara gambar yg paling best! n envrmentnya:)
:)
indahnya:)


hidayah_faes
hahahah dah mcm pre-wedding aku ngok
klu korang kawen t bagi tau ea...serius korang mmg sesuai sangat:)



lawo gila!



berbezaan ketinggian:)
 i like:)

penat2 mkn..hahaha kat sini ar paling lawak sebb ada mamat  india ni bt lawak..haahha

kitaorang lepak kat perak sampai pagi,tempat ini mmg best gila sampai aku pun pelik budak2 n
family kat sana sanggup berjalan mlayan anak2 dieowg:)

faes-daya-saya-nabil-kecik-zul-iskandar-mieza- akmal

walaupun kita2 je pergi...sebenarnya aku harapkan satu kelas kita dapat g :)
sebab best:) layan pale korang yg gila2 ini :)

No comments:

Post a Comment