Wednesday, 6 February 2013

kalau saya sedih

salam....

malam ni aku rasa sedih sangat...salah aku gaknya... ( serius aku mmg tengah nagis ni )
tadi..kawan aku pm aku kat fb....die marah aku dengan nada ( ketawa ) die ckp pasal aku die dengan tunang die bergaduh...mmmmm...
pasal aku masuk kan gambar kita owg g mkn kat kedai burger mmb aku...
mmmmm...aku terasa sanagt masa die ckp...mmmm :"(
salah aku mmg sbb masukan ..padahal die dah kelentong ngn tunang die..die x g mana2..mmm sorry ar kawan...salah aku...

cuba kat sini aku nk bagi tahu...
time2 mcm ni...kalau aku nagis..aku xad kawan nak share...xad...sbb entah ar...
sorang2 nagis depan laptop...aku cari semua kawan2 tok cerita...mgkin benda ni x besar...tp aku sedih sangat....

bagi aku kawan tu sangat penting....bia aku sakit...jangan kawan2 aku...bia aku menangis...jangan kawan2 aku...tp bila mcm ni...aku sorang2...sorang2...:"(

dan ini yang aku perlu  lakukan tok ckp aku ok...:")
xpe lah....cuma dengan menulis ni hilang sedih aku...kat sini aku nk curah ape yang aku rasa...sekurang2nya...aku ada tempat nak bercerita :")

No comments:

Post a Comment