Thursday, 3 January 2013

studio 1

SALAM...
menjelang submition:)
hari-hari mendatang penuh dengan tekanan...terkejar sana dan sini...mmmmm..entah ar...serabut aku..kje semua nk anta one time..

time menulis jumaat 4.10pagi kat studio:)
hahaha time ni vivi sedang enak tido..

sian vivi:) 

hari ni sama mcm hari-hari yang mendatang siap kan kje...aduhai...ok semalam n yg lepas2 banyak benda belaku..semua disebabkan budak2 gila kelas...amalina,daya,ecah.kecik,mona dll..sengal..hahahha ok xpe...
 memula nk story pasal amalina yg sengal kadang2..ngok ar ape ni pkai ..dah mcm nnek aku rasa..hahahah



pashmina aku yg digunakan...^_^

hahahah mcm2 hal...lagi satu aku nk tunjuk...muka die time nk kupang..ahhahha
hahhaha ni ar budak takut kupang ..xpaham aku!! ahahahha
semua orang dok tanya aku ni blog aku ke blog amalina sebab banyak nk story pasal die..sebab die my bff:) and hari2 aku pandang muka die...that why aku bnyk story pasal die.:) sayang amalina:)

No comments:

Post a Comment