Friday, 25 January 2013

kawan,kawan baik dan sahabat




salam....:)
jam menunjukan 12.30 pagi 25/1/2013....
aku termenung memikirkan sesuatu yang rasanya susah untuk aku sendiri gapai....
berbalikpada tajuk entri aku ari ni...kawan,kawan baik dan sahabat...ia menjadi satu pada malam ni...

cerita bermula...

8.45malam 24/1/2013
aku yang sakit kepala ..( ttbe sakit ) kawan aku yang dah lama x jumpe dtg ..hahaha nama die umai..dtg nk bt baju ngn akk aku...dan..ttbe2...dtg lah...3 sahabat lagi...ana,mimi n adik:) hahaha
rumah aku menjadi riuh dengan suara mereka....hati aku gembira..bila kami berkumpul semula...ia jarang sekali terjadi...

9.30 malam...
kami melepak di kedai SIBAYU:)
hahaha menjadi tradisi kami open table n gelak mcm orang gila...bila dtg lagi 2 orang sahabat aku...bai dan zana...:) jadi SEMPURNA lah sebuah persahabtan ini...alhamduliallah...semoga ia kekal ke akhir hayat kami...kami terus berbual dengan bermacam2 cerita...kawen ar...kje ar..pratikal ar,..dan mcm2..bersambung ke rumah bai.. jam 11 mlm kami punbalik ke rumah masing....


ini ar mereka...sahabat saya...
ini lah dia ...:)


aku skung nak kenal kan sorang2 SAHABAT-sahabat aku ni....bermula pada sape ea....
dia adalah....mimi arweena basri ..berusia 23 ..lahir pada 20/3/1990
sudah BERTUNANG...dengan ahmad adha..sekarang melanjutkan  pelajar di universiti  di SABAH ( UMS )
bersama ana..orangnya kelakar..:) ok ar..demi kenangan aku selitkan sekeping
gambar pertunangn dia...
pertunangan mimi & adha
ni ar kawan aku yang paling aku sayang,... selalu ada untuk aku...:")
aku kenalkan dia...nama die..umairah marjuni berusia 23 tahun juga:)
dilahirkan pada 24/4/1990
ok fine aku xad pic die sowg2...payah tol ar nak cari gmbr die...sekarang die berkerja
lebih kurang mcm kontraktor,berkelulusan pelukis plan senibina..


NEXT!!
si kurus keding ni...aku perkenalan nama die siti norbaizura zulkifli
berumur 22 tahun..dilahirkan pada 27/4/1991..berkelulusan sptm dan dia antara sahabat yang paling muda ckit je ar tp.. haha
die ni dulu jenis yang kuat merajuk...tp skung x lagi...:) die x myambung pelajar ke tahap DEGREE disebabkan memikirkan
tanggjwp yg besar terhadap adik2nya .dan tangjwp die sebagai anak yg sulung
die juga baru kehilangan insan tersayang..iaitu
ibunya...
sama-sama kita sedekahkan al-fateha buat ibu beliau NORMAH  BINTI KARIM

NEEXTT!!
:)

tadaaa....ni sahabat aku yang ke 4..nama beliau arnizah ambok warok,aku
panggil die ARE-DEQ
berusia 23 tahun juga,lahir pada 14/8/1990
berkeluluasn stpm dan sekarang berada di SEM akhir
POLITEKNIK PASIR GUDANG
dan jurusan mikatronik engineering semoga cepat2 konvo:)


yg paling gila-gila..dan aku rasa sunyi bila dia xada..ada lah..


azana abdul kadir ..lahir pada 19/2/1990
berusia 23 tahun juga...hahaha orang nya sangat2 kelakar...
berkelulusan stpm dan myambung pgajian di  universiti SABAH ( UMS )
dalam bidang HUMAN RESOURCES dan berada pada
sem akhir.alhamduliallah.semoga dipermudahkan urusanmu...



dan yang terakhir adalah....

zanariah zainuzzaman berusia 23 tahun juga,
lahir pada 4/6/1990..berkelulusan stpm
terus berkerja di sebuah kilang...orang nya rendah2 dan suka buat lawak n kadang-kadang lawak dia x
jadi pun..hahahah



selesai sudah entri yang ni,..ini ar sahabat2 aku...ada sedikit selingan kenangan antara mereka...:)













salamat malam..:)
kenangan yang terindah akan aku coretkan...bia ia menjadikan kenangan
buat hari ini..esok..akan datang dan mungkin menjadi satu kenangan
terindah jika aku tiada:)

No comments:

Post a Comment