Friday, 4 January 2013

apa itu sahabat,kawan baik, dan kawan karib

salam....
5.22am sabtu 5.1.2013

mmmm....nilai persahabatan yang mcm ne yg orang selalu ceritakan...entah ye ..aku entah ar dari dulu aku x pernah percaya pada istilah itu sebab semua sama je...mmm sejak2 dah nk abeh studio ni..mcm2 lah...gaduh itu gaduh itu,gaduh ini...korang2...xbaik tau...aku xske,sbb aku penting kan nilai perkawanan tu..sbb tu aku x ske gaduh2..marah kejap2 xpe..hihi...

:persahabatan
-satu ikatan yg dibina atas dasar kawan yg akrab dan tahu menilai kawan tidak kira mcm ner skli pun

: kawan baik
-satu ikatan yg kita bina ,,terjadi jika adanya wujud situasi yg merapatkan:)

: kawan karib
-yg rapat dengan kita...



sahabat2 yg aku kenal kat studio ni ada ar terbaik..walaupun mcm2 ragam:) itu ar manis pahit persahabatan ...xsemua indah..baik ke.buruk ke..kita kne terima:)

No comments:

Post a Comment