Thursday, 3 January 2013

adik saya sakit

hari ni 3.1.2013

aku dapat bad news dari adik angkat aku azlan hussien..bia aku kenalkan die dulu..aku dah kenal die lama dari die pmr...dari sekolah rendah..aku amek die jadi adik angkat aku sebab die comel n dengar ckp...hihi..
kiranya umur die sekarang 21:)

mmmm..sekarang die kerja...ni nk jadi kontraktor..:)
die nak jadi orang yg berjaya...dan dibaru putus cinta...tp aku tahu sebenarnya die sedang rindu kan awek die sangat...sebab kat fb die asek ckp je pasal awek die..hihi

cuma.........td aku dapat berita n die baru bagi tahu aku yg die ada sakit,,,,
aku xpercaya...dah die ckp die dah 2 hari koma,,,:"( serius aku percaya dalam tidak...die ada sakit paru-paru berkuman...mmmmm dan di ditahap 2..die bg tahu aku yg doktor ckp if buat operation skali pun peluang die nipis..:(

adik dengar ckp akak...adik kena kuat..adik kne lawan sakit adik..akk selalu ada dengan adik ingat tu...
kat sini aku nk titipkan gambar2 adik aku yg ske tersenyum klu jumpe aku...manis sangat...ni ar azlan hussien:)

ni pic minggu lepas...kurus dah dia....

ni pic fb die paling lates 3.1.2013


dik akk paling ske ngok pic ni...:")


No comments:

Post a Comment