Thursday, 27 December 2012

RASA YANG MARAH

salam.....hari ni aku buat benda yg tidak sepatutnya....aku tak tahu asal aku rasa nk marah orang sangat...aku strees ke...??mmmm
tadi aku marah ecah sebab dia bergurau ape tah..tapi aku x leh terima...so aku ternaik kan suara aku.... tp aku mmg ar...dah marah baru aku rasa..x sepatutnya aku buat mcm tu...tapi aku xleh terima gurauan die..mmmm
petang abeh kelas cik jiji ask me..abby are u ok...ok...cuma xtahu ar kenapa aku rasa nk marah je...,,,tp final projek  tree house kne submit pada 4/1 jugak..

:: ya allah permudahkan kerja2 aku....kerja2 sahabat aku...bg ari ni yg terkecil hati..aku mintak maaf...mak abah owg rindu ...:")

No comments:

Post a Comment