Sunday, 30 December 2012

HARI2 menjelang 4.1.2012 part 2


salam...


memula meh aku teka yg bace post ni x lain x bukan amalina....ko amalina...!! disebabkan kejahatan ko dengan mem"popularkan" blog ni kat cik jiji..aku ada hadiah buat ko..!! muahahahah...


sebelom aku tunjukan ape die..aku nk cerita ckit hidup aku kat studio 2...dengan ketiadaan duit...malas nk mintak abah aku duit..sbb aku tahu die xad duit..so aku mintak ar akk aku..hihi...nape ye aku x pernah mintak duit belanja kat abg aku..?? hahaha aku pun pelik...


sepanjang xad duit ni..megi TOMYAM lah hidangan paling mahal aku kat studio ni..sama ar dengan budak2 yang lain...:)


29,12.2012

malam td zul dapat kek:) kawan kate nya yang kasi..ahhahah padan muka ko amalina...muahhahah:)
hahahah ok ni ar bff aku yang gila g sewel...taadaaaa amalina azman...:) lawo mangkok die:)
yang ni masakan aku...megi TOMYAM : sedap...
ni ar kek yang menghancurkan hati amalina...ahhahaha
ni ar kawan aku zul...moto kek bersama buah :)
hahahah ni ar kekantoian amalina azman!! bercinta..wahai si baju biru tahu kah kamu amalina teramat2 menyintaimu...puuihhh!! muahahah siap ar ko amalina lepas ni..hahaha ^_^

No comments:

Post a Comment